Kurs żeglarski
TYLKO DLA ORŁÓW

WAŻNE – to jest tymczasowa strona ze szczegółami kursu
Nie jest ona jeszcze zbyt piękna wizualnie (niebawem to się zmieni) ale zawiera wszystkie szczegóły, ceny, terminy, dokładny program, itp. Znajdziesz je pod zdjęciem poniżej.

WAŻNE – to jest tymczasowa strona ze szczegółami kursu

Nie jest ona jeszcze zbyt piękna wizualnie (niebawem to się zmieni) ale zawiera wszystkie szczegóły, ceny, terminy, itp. Znajdziesz je pod zdjęciem poniżej.

Skippers Hell Week kurs żeglarski
Skippers Hell Week kurs żeglarski

SZCZEGÓŁY

Kontynuacja kursu Skippers Hell Week, tym razem Level Hard = tylko dla absolwentów = od razu zaczynamy od najtrudniejszych rzeczy. Dodajemy też nowe manewry (na razie nie ma ich w opisie poniżej, pojawią się niebawem, będą też nowe wykłady).

Kurs wyłącznie dla osób, które brały udział w Skipers Hell Week-u. Dla tych, którzy chcą przypomnieć sobie „co i jak” i/lub potrenować więcej, w grupie o bardzo wysokim poziomie „na dzień dobry”. Nabrać jeszcze więcej wprawy i pewności w najtrudniejszych manewrach, już bez przerażenia/zdziwienia w oczach, mózgu parującego od myślenia lub rąk trzęsących się z niepewności. Chcieliście to macie! 🙂 ROBIMY TO!!!

Przypomnij sobie nasze profesjonalne techniki radzenia sobie z jachtem w najtrudniejszych i najciaśniejszych portach (ćwiczymy także przy wietrze 6-7 B, BEZ STERU STRUMIENIOWEGO, między innymi ciasno ustawionymi jachtami po bokach i naprzeciw, nie odpływając w szersze/łatwiejsze części portu ani nie ograniczając się tylko do cumowania longside), z trudną załogą (także komercyjną!), ekstremalną pogodą (także w porcie), awariami, nieuczciwymi armatorami, oraz bezmiarem innych zagadnień technicznych, nautycznych, organizacyjnych i interpersonalnych, których nie uczą na zwykłych kursach żeglarskich, a które dla naszych zawodowych skipperów są codziennością.

DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH

SPRAWDŹ OPINIE ABSOLWENTÓW naszych kursów: https://www.facebook.com/bluewaterclub/reviews/

INSTRUKTOR
(opiekun flotylli)

Andrzej vel "Jędras" - instruktor Blue Water Club

Andrzej vel „Jędras” – od ponad 15 lat zajmuje się żeglarstwem na pełen etat. Za rufą zostawił ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów kapitańskich na akwenach całego świata (m.in. Bałtyk, Morze Północne, Chorwacja, Grecja, Czarnogóra, Karaiby, Tajlandia, Seszele, Malezja, Polinezja itd.). Co roku spędza kilka miesięcy na wodzie. Instruktor manewrowania w ekstremalnych warunkach, instruktor na kursach dla skipperów zawodowych. Twórca autorskiej metodologii nauczania manewrów podnoszącej o 200% tempo przyswajania nowych umiejętności oraz kontrolę kursantów nad sytuacją. Organizator i koordynator (jako pracownik Blue Water Clubu) blisko tysiąca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata.

Kapitan Jachtowy, Kapitan Motorowodny, Instruktor Żeglarstwa PZŻ, Instruktor Żeglarstwa ISSA, Ratownik pierwszej pomocy EPS z elementami Advanced Life Support, wykładowca na autorskich webinarach żeglarskich BWC, Płetwonurek AOWD, Certyfikowany w Akademii Morskiej w Gdyni w zakresie kursów STCW`95, Oficer nawigacyjny na STS Fryderyk Chopin oraz STS Pogoria. Instruktor żeglowania na wielkich żaglowcach International Uppsala Universitet oraz kandydatów do Szkół pod żaglami.

Andrzej vel "Jędras" - instruktor Blue Water Club

KWŻ kursów: Andrzej vel „Jędras” – od ponad 15 lat zajmuje się żeglarstwem na pełen etat. Za rufą zostawił ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów kapitańskich na akwenach całego świata (m.in. Bałtyk, Morze Północne, Chorwacja, Grecja, Czarnogóra, Karaiby, Tajlandia, Seszele, Malezja, Polinezja itd.). Co roku spędza kilka miesięcy na wodzie. Instruktor manewrowania w ekstremalnych warunkach, instruktor na kursach dla skipperów zawodowych. Twórca autorskiej metodologii nauczania manewrów podnoszącej o 200% tempo przyswajania nowych umiejętności oraz kontrolę kursantów nad sytuacją. Organizator i koordynator (jako pracownik Blue Water Clubu) blisko tysiąca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata.

Kapitan Jachtowy, Kapitan Motorowodny, Instruktor Żeglarstwa PZŻ, Instruktor Żeglarstwa ISSA, Ratownik pierwszej pomocy EPS z elementami Advanced Life Support, wykładowca na autorskich webinarach żeglarskich BWC, Płetwonurek AOWD, Certyfikowany w Akademii Morskiej w Gdyni w zakresie kursów STCW`95, Oficer nawigacyjny na STS Fryderyk Chopin oraz STS Pogoria. Instruktor żeglowania na wielkich żaglowcach International Uppsala Universitet oraz kandydatów do Szkół pod żaglami.

TERMINY, CENY, ITP.

TERMINY:

  • 29.03-05.04.2025
  • 01.11-08.11.2025

UWAGA: istnieje możliwość bezpłatnej zmiany terminu do 30.01.25 jeżeli nie dostaniesz urlopu.

MIEJSCE: Chorwacja

CENA:

Koszt udziału zależy od momentu dokonania rezerwacji. Progi cenowe (podobnie jak przy zakupie biletów lotniczych) zmieniają się w zależności od aktualnie sprzedanej liczby miejsc – im więcej jest już zapisanych osób, tym wyższa cena kolejnych miejsc.

II PRÓG CENOWY: 1375 eur/os w pakiecie z wykładami.

III PRÓG CENOWY: 1820 eur/os w pakiecie z wykładami.

IV PRÓG CENOWY: 2265 eur/os. w pakiecie z wykładami.

OPCJONALNIE (dla chętnych):

a) cała kabina 2 osobowa tylko dla Ciebie (nie dzielisz jej z inną osobą): 499 EUR (dostępność ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń).

b) dodatkowe zajęcia (manewry portowe) indywidualne (przez całą godzinę nikt nie zmienia Cię za sterem, instruktor w 100% tylko i wyłącznie do Twojej dyspozycji). Liczba dostępnych godzin zajęć indywidualnych jest mocno ograniczona. Decyduje kolejność zapisów na nie. Zajęcia nie kolidują z pozostałym programem kursu (odbywają się przed śniadaniem). Koszt 1 godziny zajęć indywidualnych to 130 EUR. Można wykupić dowolną liczbę godzin (do wyczerpania slotów czasowych). Podczas zajęć zazwyczaj będziesz miał na pokładzie 1-2 załogantów do swojej dyspozycji. Zajęć indywidualnych nie należy mylić z nauką manewrowania solo (bez załogi), jeżeli będziesz jednak wolał taką ich wersję, to oczywiście również jest to możliwe w tej samej cenie.

BONUSY:

BONUS I: na najlepszych kursantów czeka możliwość prowadzenia naszych rejsów w pierwszej kolejności.

BONUS II: dla wszystkich uczestników kursu – dożywotnio specjalne zniżki na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)

BONUS III: dla wszystkich uczestników kursu – możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami – będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.

OPŁATY WE WŁASNYM ZAKRESIE:

  • składka na wyżywienie, opłaty portowe, paliwo, itp. (szacowane na podstawie cen z poprzedniego sezonu) – około 10-13 EUR za dzień/os. jeśli będzie komplet kursantów
  • sprzątanie końcowe – 63 EUR/os.
  • transit-log – 35 EUR/os.
  • chorwacki podatek turystyczny – około 1,30 EUR/os./dzień
  • start pack – 15 EUR/os.
  • ubezpieczenia kaucji jachtu – 99 EUR/os

Kaucja zwrotna:

  • 50 EUR/os. (ewentualne uszkodzenie burty, rufy lub relingów podczas ćwiczeń manewrowych nie powoduje potrącenia kaucji)

Dojazd:

  • autami i/lub minivanem (nie organizujemy dojazdu, ale pomagamy kursantom dobrać się w grupy do aut).
  • samolotem do Zadaru lub Splitu (z obu miast jest codziennie wiele autokarów do naszego portu), bezpośrednia lub m.in. przez Londyn lub Sztokholm, warto sprawdzić także loty z Berlina oraz loty dzień przed/po kursie z uwagi na często lepsze ceny
    (zakup we własnym zakresie ale pomagami wyszukać loty)

ZAPISY:  info@bluewaterclub.pl

REZERWACJA MIEJSCA

Aby dokonać rezerwacji wyślij do nas maila: info@bluewaterclub.pl

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW O TYM CO CIĘ CZEKA

Parkowanie obok katamaranu mimo, że jest tak wąsko? Da się.

HELL-WEEK-tu-sie-wciskamy

Trudne manewry w ciasnych wnękach między muringami? Jak najbardziej.

HELL-WEEK-troche-tu-ciasno-dzien-jak-co-dzien

Nauka wycinania lin i sieci zaplątanych w śrubę jachtu? Oczywiście (dla chętnych).

Skipeprs Hell Week

Parkowanie obok katamaranu mimo, że jest tak wąsko? Da się.

HELL-WEEK-tu-sie-wciskamy

Trudne manewry w ciasnych wnękach między muringami? Jak najbardziej.

HELL-WEEK-troche-tu-ciasno-dzien-jak-co-dzien

Nauka wycinania lin i sieci zaplątanych w śrubę jachtu? Oczywiście (dla chętnych). Uczymy także (w praktyce) bezpiecznego wchodzenia na maszt.

Skipeprs Hell Week

Zacieśniona cyrkulacja z wpychaniem się między inne jachty?
Dziesiątki razy dziennie. Także przy silnym bocznym wietrze (również przy 6-7 B).

Manewry-portowe-Skippers-Hell-Week-BWC

Zacieśniona cyrkulacja z wpychaniem się między inne jachty?
Dziesiątki razy dziennie. Także przy silnym bocznym wietrze (również przy 6-7 B).

Manewry-portowe-Skippers-Hell-Week-BWC

WAŻNE INFORMACJE O PROGRAMIE
naszych kursów i szkoleń żeglarskich

SPRAWDŹ TAKŻE INNE NASZE KURSY:

– legendarny kurs Skippers Hell Week (Level PRO, Level HARD oraz Level COMMERCIAL ENDORSEMENT)
– intensywny kurs Wirtuozi Katamaranów, Pogromcy Tropików (Level PRO oraz Level HARD)
– kurs Short-handed Skipper (żegluga oraz manewry portowe i kotwiczne solo lub w nielicznej/niedoświadczonej załodze)
– kurs manewrowania katamaranem CAT Master (Level Beginner)
– kurs Komandosi Żeglarskiej Medycyny (to dużo więcej niż zwykły kurs medyczny dla żeglarzy…)
– kursy na patent JSM i Voditelj Brodice
– warsztaty weekendowe DOCKING MASTER (stacjonarnie oraz online 100% interaktywnie)
– warsztaty weekendowe STORM RIDER (stacjonarnie oraz online 100% interaktywnie)
– webinary żeglarskie

W odróżnieniu od standardowych kursów żeglarskich oraz tzw. „manewrówek doszkalającyh”, „kursów skipperskich” itp., nie praktykujemy manewrów przy pustej kei (bez innych jachtów zacumowanych CIASNO po bokach miejsca naszego cumowania), ani w portach z dużą ilością miejsca NAPRZECIW pomostu, do którego cumujemy (jak np. w większości polskich portów oraz w niektórych marinach w Chorwacji zwłaszcza przy zewnętrznych kejach, pirsach typu T-head, itp.), nie ćwiczymy także podejścia do znacznie łatwiejszych pomostów z Y-bomami (nie mają wystających muringów ani kotwic na dziobach jachtów, nie generują ryzyka zaczepienia o relingi stojących obok jachtów naszymi odbijaczami lub relingami, zwłaszcza przy silnym bocznym wietrze, itd.). Do minimum ograniczamy także znacznie łatwiejsze cumowania longside. 

Zawsze gdy to możliwe, kursanci mogą śmiało ćwiczyć podejścia rufą między inne jachty i muringi, także „na milimetry” (patrz filmy poniżej).

Dodatkowo, na naszych kursach uczymy w praktyce, na wodzie (a nie na tablicy), w ciasnej marinie (a nie w zatoce, szerokim porcie miejskim, lub marinie, w której odległości do jachtów naprzeciw/po bokach są duże), często przy silnym bocznym wietrze (podczas Skippers Hell Week-u ćwiczymy także przy 6-7 B nie uciekając w inne, szersze części mariny), m.in.:

  • manewrów bez steru strumieniowego (specjalnie go nie używamy, gdyż nie każdy jacht czarterowy go posiada plus lubi się on popsuć w najmniej odpowiednim momencie a przy silnym wietrze i tak niewiele pomaga)
  • manewrów z symulacją awarii silnika, sterociągów, cięgien gazu i zmiany biegów
  • cumowania jachtu, na którym w ogóle nie działa silnik, pomiędzy inne jachty stojące przy kei z muringami (a nie tylko do kei longside) w sytuacji gdy nie można przy tej kei rzucać kotwicy
  • manewrów solo (bez pomocy załogi i obsługi portu) oraz z przeszkadzającą załogą (trudni delikwenci, dzieci i inne przypadki)

Liczba godzin manewrów portowych (nie mylić z traceniem czasu na pływanie między portami lub manewry pod żaglami/podejścia do boi itp. „zapychacze czasu” poza portem lub „ćwiczenia praktyczne” ale nie na wodzie lub nie cumowanie lub nie w porcie…): około 8-10h dziennie (2 razy więcej niż na innych kursach).

Liczba godzin wieczornych/nocnych wykładów: około 4-5 h dziennie (dotyczy Skippers Hell Week-u, w niektórych terminach część wykładów odbywa się wieczorami, część online). Na naszych kursach celowo nie robimy wykładów w trakcie dnia, gdyż zależy nam aby kursanci mogli maksymalnie wykorzystać czas na ćwiczenia praktyczne z manewrowania jachtem w marinie.

Na potrzeby naszych kursów opracowaliśmy także naszą autorską metodologię nauczania manewrów, różniącą się znacznie od każdego innego kursu. Dzięki innowacyjnemu i nietypowemu podejściu, udało na m się zwiększyć o ponad 200% tempo przyswajania nowych umiejętności przez kursantów (sprawdź opinie uczesników poniżej).

W odróżnieniu od standardowych kursów żeglarskich oraz tzw. „manewrówek doszkalającyh”, „kursów skipperskich” itp., nie praktykujemy manewrów przy pustej kei (bez innych jachtów zacumowanych CIASNO po bokach miejsca naszego cumowania), ani w portach z dużą ilością miejsca NAPRZECIW pomostu, do którego cumujemy (jak np. w większości polskich portów oraz w niektórych marinach w Chorwacji zwłaszcza przy zewnętrznych kejach, pirsach typu T-head, itp.), nie ćwiczymy także podejścia do znacznie łatwiejszych pomostów z Y-bomami (nie mają wystających muringów ani kotwic na dziobach jachtów, nie generują ryzyka zaczepienia o relingi stojących obok jachtów naszymi odbijaczami lub relingami, zwłaszcza przy silnym bocznym wietrze, itd.). Do minimum ograniczamy także znacznie łatwiejsze cumowania longside. 

Zawsze gdy to możliwe, kursanci mogą śmiało ćwiczyć podejścia rufą między inne jachty i muringi, także „na milimetry” (patrz filmy poniżej).

Dodatkowo, na naszych kursach uczymy w praktyce, na wodzie (a nie na tablicy), w ciasnej marinie (a nie w zatoce, szerokim porcie miejskim, lub marinie, w której odległości do jachtów naprzeciw/po bokach są duże), często przy silnym bocznym wietrze (podczas Skippers Hell Week-u ćwiczymy także przy 6-7 B nie uciekając w inne, szersze części mariny), m.in.:

  • manewrów bez steru strumieniowego (specjalnie go nie używamy, gdyż nie każdy jacht czarterowy go posiada plus lubi się on popsuć w najmniej odpowiednim momencie a przy silnym wietrze i tak niewiele pomaga)
  • manewrów z symulacją awarii silnika, sterociągów, cięgien gazu i zmiany biegów
  • cumowania jachtu, na którym w ogóle nie działa silnik, pomiędzy inne jachty stojące przy kei z muringami (a nie tylko do kei longside) w sytuacji gdy nie można przy tej kei rzucać kotwicy
  • manewrów solo (bez pomocy załogi i obsługi portu) oraz z przeszkadzającą załogą (trudni delikwenci, dzieci i inne przypadki)

Liczba godzin manewrów portowych (nie mylić z traceniem czasu na pływanie między portami lub manewry pod żaglami/podejścia do boi itp. „zapychacze czasu” poza portem lub „ćwiczenia praktyczne” ale nie na wodzie lub nie cumowanie lub nie w porcie…): około 8-10h dziennie (2 razy więcej niż na innych kursach).

Liczba godzin wieczornych/nocnych wykładów: około 4-5 h dziennie (dotyczy Skippers Hell Week-u, w niektórych terminach część wykładów odbywa się wieczorami, część online). Na naszych kursach celowo nie robimy wykładów w trakcie dnia, gdyż zależy nam aby kursanci mogli maksymalnie wykorzystać czas na ćwiczenia praktyczne z manewrowania jachtem w marinie.

Na potrzeby naszych kursów opracowaliśmy także naszą autorską metodologię nauczania manewrów, różniącą się znacznie od każdego innego kursu. Dzięki innowacyjnemu i nietypowemu podejściu, udało na m się zwiększyć o ponad 200% tempo przyswajania nowych umiejętności przez kursantów (sprawdź opinie uczesników poniżej).

DLACZEGO KWIECIEŃ I PAŹDZIERNIK
8 a nie 2-4 dni
oraz Chorwacja a nie Bałtyk

Wiosna i jesień w Chorwacji to terminy, w których wiatr o silne nawet 6-7 B nie jest bynajmniej rzadkością (także w marinie). Jako że zależy nam na tym, aby kursanci mogli uczyć się manewrów w trudnych warunkach (a potem radzić sobie na własnych rejsach w każdej sytuacji), terminy te wybraliśmy dla Was nieprzypadkowo. Z tego samego powodu nie organizujemy kursów w Chorwacji w maju ani we wrześniu.

Celowo zdecydowaliśmy się także na chorwackie, a nie bałtyckie mariny, gdyż jest w nich znacznie mniej miejsca a sposób cumowania (rufą do nabrzeża używając muringów), wymusza znacznie większą precyzję, niż w portach gdzie cumuje się longside lub między Y-bomy.

Dlaczego aż 8 dni? Bo mówimy o naprawdę trudnych manewrach (a ich nauka + nabieranie wprawy trwają, chcemy ich Was nauczyć a nie tylko je „pokazać”) oraz chcemy zwiększyć statystyczną szansę na to, że podczas kursu będzie sporo bardzo wietrznych dni (nawet wiosną i jesienią bywa bowiem, że wieje czasem mniej a czasem bardziej). W przypadku 2-4 dniowych kursów, istnieje więc znacznie większe ryzyko, że wiatrznych dni będzie za mało. Chcemy zatem zaoszczędzić naszym kursantom straty czasuu, pieniędzy i niepotrzebnej wrustracji (choć oczywiście nad pogodą nikt nie ma pełnej kontroli).

DLACZEGO KWIECIEŃ I PAŹDZIERNIK
8 a nie 2-4 dni
oraz Chorwacja a nie Bałtyk

Wiosna i jesień w Chorwacji to terminy, w których wiatr o silne nawet 6-7 B nie jest bynajmniej rzadkością (także w marinie). Jako że zależy nam na tym, aby kursanci mogli uczyć się manewrów w trudnych warunkach (a potem radzić sobie na własnych rejsach w każdej sytuacji), terminy te wybraliśmy dla Was nieprzypadkowo. Z tego samego powodu nie organizujemy kursów w Chorwacji w maju ani we wrześniu.

Celowo zdecydowaliśmy się także na chorwackie, a nie bałtyckie mariny, gdyż jest w nich znacznie mniej miejsca a sposób cumowania (rufą do nabrzeża używając muringów), wymusza znacznie większą precyzję, niż w portach gdzie cumuje się longside lub między Y-bomy.

Dlaczego aż 8 dni? Bo mówimy o naprawdę trudnych manewrach (a ich nauka + nabieranie wprawy trwają, chcemy ich Was nauczyć a nie tylko je „pokazać”) oraz chcemy zwiększyć statystyczną szansę na to, że podczas kursu będzie sporo bardzo wietrznych dni (nawet wiosną i jesienią bywa bowiem, że wieje czasem mniej a czasem bardziej). W przypadku 2-4 dniowych kursów, istnieje więc znacznie większe ryzyko, że wiatrznych dni będzie za mało. Chcemy zatem zaoszczędzić naszym kursantom straty czasuu, pieniędzy i niepotrzebnej wrustracji (choć oczywiście nad pogodą nikt nie ma pełnej kontroli).

Skippers Hell Week kurs żeglarski
Skippers Hell Week kurs żeglarski

KURSY ŻEGLARSKIE BEZ MYDLENIA OCZU I OBIETNIC BEZ POKRYCIA

    Można na "własnej skórze" doświadczyć schodzenia z muringów, problemów z kotwicą, zasymulować brak steru czy silnika. Po kursie miejsca, które wcześniej były niewyobrażalne do manewrowania nagle stają się "ogromnym" parkingiem z mnóstwem miejsca. Blok wykładów pozwala ustrukturyzować praktyczną wiedzę nabytą w ciągu dnia, przeanalizować błędy i manewry oraz porusza wiele aspektów współpracy z załogą, firmą czarterową, których znajomość może znacznie ułatwić życie skipperowi. Zdecydowanie polceam.
October 30, 2018
    Byłem na Skipper's Hell Week. Polecam! Mieliśmy możliwość wykonywania pod okiem Andrzeja manewrów ciasnego parkowania przy silnym wietrze, czego wcześniej bym się w życiu nie odważył na wyczarterowanym przez siebie jachcie. Komfort psychiczny, że w razie usterki nie ponosisz odpowiedzialności - bezcenny 🙂
October 29, 2018
    Świetny wyjazd, niezliczona ilość ćwiczeń praktycznych w ciasnej marinie, a do tego wykłady teoretyczne nie tylko z żeglarstwa ale także np. z psychologicznych aspektów współpracy z załogą. W trakcie zajęć teoretycznych wykładowca omówił z nami także dużą porcję rzeczywistych trudnych ze względu na warunki manewrów z którymi musiał się spotkać. Forma burzy mózgów w trakcie ich omawiania daje uczestnikom możliwość popełniania błędów bez niszczenia jachtu... 🙂 Zdecydowanie polecam ten rejs każdemu kto chciał by poszerzyć swoją wiedzę w szeroko pojętym zakresie Skipperskim.
April 20, 2018
    Można na "własnej skórze" doświadczyć schodzenia z muringów, problemów z kotwicą, zasymulować brak steru czy silnika. Po kursie miejsca, które wcześniej były niewyobrażalne do manewrowania nagle stają się "ogromnym" parkingiem z mnóstwem miejsca. Blok wykładów pozwala ustrukturyzować praktyczną wiedzę nabytą w ciągu dnia, przeanalizować błędy i manewry oraz porusza wiele aspektów współpracy z załogą, firmą czarterową, których znajomość może znacznie ułatwić życie skipperowi. Zdecydowanie polceam.
October 30, 2018
    Byłem na Skipper's Hell Week. Polecam! Mieliśmy możliwość wykonywania pod okiem Andrzeja manewrów ciasnego parkowania przy silnym wietrze, czego wcześniej bym się w życiu nie odważył na wyczarterowanym przez siebie jachcie. Komfort psychiczny, że w razie usterki nie ponosisz odpowiedzialności - bezcenny 🙂
October 29, 2018
    Świetny wyjazd, niezliczona ilość ćwiczeń praktycznych w ciasnej marinie, a do tego wykłady teoretyczne nie tylko z żeglarstwa ale także np. z psychologicznych aspektów współpracy z załogą. W trakcie zajęć teoretycznych wykładowca omówił z nami także dużą porcję rzeczywistych trudnych ze względu na warunki manewrów z którymi musiał się spotkać. Forma burzy mózgów w trakcie ich omawiania daje uczestnikom możliwość popełniania błędów bez niszczenia jachtu... 🙂 Zdecydowanie polecam ten rejs każdemu kto chciał by poszerzyć swoją wiedzę w szeroko pojętym zakresie Skipperskim.
April 20, 2018
Opinie o Akademii Skipperów - Skippers HELL WEEK Blue Water Clubu
Opinie o Akademii Skipperów - Skippers HELL WEEK Blue Water Clubu

Źródło: Facebook Messenger, Sebastian – Skippers HELL WEEK październik 2018
(konwersacja z instruktorem po kursie na skippera)

SPRAWDŹ TAKŻE NASZE WEBINARY SZKOLENIOWE

Poza typowymi kursami i szkoleniami weekendowymi, organizujemy także co jakiś czas żeglarskie webinary zarówno dla rekreacyjnych jak i komercyjnych skipperów. Szczegóły na ich temat znajdziesz klikając w przycisk poniżej.

Poza typowymi kursami i szkoleniami weekendowymi, organizujemy także co jakiś czas żeglarskie webinary zarówno dla rekreacyjnych jak i komercyjnych skipperów. Szczegóły na ich temat znajdziesz klikając w przycisk poniżej.

Przykładowy webinar
(nagranie całości a nie tylko fragmentów)

Blue Water Club

POZNAJMY SIĘ

Nagrody i wyróżnienia

Laur Konsumenta za rejsy morskie

Gwarancja stysfakcji

94%

uczestników ocenia nas co najmniej na 5/6
(dane z badań ankietowych za lata 2008-2014)

Dzień Dobry TVN

Opowieści o rejsach morskich pod żaglami

Rozmowy z Blue Water Club-em

Wspieramy Pajacyka

1 rejs - 1 obiad (akcja Pajacyk)

1 UCZESTNIK = 1 OBIAD
od każdego zakupionego przez Was miejsca na naszym rejsie lub kursie przekazujemy część wpłaty na zakup obiadu dla potrzebującego dziecka

Rejsy i kursy przyjazne środowisku

Rejsy przyjazne środowisku

OCENY UCZESTNIKÓW

Opinie uczestników rejów morskich Blue Water Clubu
Oceny klientów rejów morskich Blue Water Clubu

AKTUALNOŚCI NA TEMAT
rejsów i kursów żeglarskich
oraz czarterów jachtów

Facebook logo
Instagram logo