Kapitański REJS Z BEZPIECZNIKIEM

WAŻNE – to jest tymczasowa strona ze szczegółami
Nie jest ona jeszcze zbyt piękna wizualnie (niebawem to się zmieni) ale zawiera wszystkie szczegóły, ceny, terminy, dokładny program, itp. Znajdziesz je pod zdjęciem poniżej.

WAŻNE – to jest tymczasowa strona ze szczegółami

Nie jest ona jeszcze zbyt piękna wizualnie (niebawem to się zmieni) ale zawiera wszystkie szczegóły, ceny, terminy, itp. Znajdziesz je pod zdjęciem poniżej.

Kapitański REJS Z BEZPIECZNIKIEM
Kapitański REJS Z BEZPIECZNIKIEM

SZCZEGÓŁY

Masz patent żeglarski ale nie czujesz się dość pewnie by zabrać rodzinę lub znajomych samodzilenie na morze?

A może chcesz to zrobić, ale przydałby Ci się jakiś „bezpiecznik”, wsparcie grupy, lub „telefon do przyjaciela” w razie „W”?

Ktoś kto pomoże, podpowie a gdy będzie bardzo źle to nawet przejmie ster aby dopłynąć / zakotwiczyć lub zacumować? Ktoś kto pomoże w razie problemów z jachtem/armatorem/mariną/pogodą?

Wiemy, że początki bywają trudne, stresujące a czasem niebezpieczne, dlatego też wraz z instruktorami naszego legendarnego kursu Skippers Hell Week, zapraszamy na „Kapitańskie REJSY Z BEZPIECZNIKIEM”, w 2 opcjach do wyboru:

Kapitański REJS Z BEZPIECZNIKIEM

OPCJA I: Dołączasz ze swoją grupą znajomych na jachcie który sam będziesz skipperować (możesz wynająć go z naszą pomocą albo samodzielnie albo u innego pośrednika, to nie ma znaczenia). Następnie płyniecie razem z nami we flotylli (trasa po środkowej Chorwacji). Oczywiście możesz się w każdej chwili odłączyć. Wspólnie z kapitanami innych jachtów i naszym instruktorem omawiacie codziennie rano i wieczorem „co i jak”. W razie dużych problemów, możesz też liczyć np. na jego pomoc przy cumowaniu/kotwiczeniu (o ile nie odłączysz się od grupy). Dodatkowo, jeśli kiedyś stwierdzisz, że danego dnia „nie dasz rady” albo „nie wiesz czy dasz radę, nie chcesz ryzykować” albo „masz pustkę w głowie”, nasz instruktor podpłynie pontonem i zacumuje/zakotwiczy Twój jacht samodzielnie.

Kapitański REJS Z BEZPIECZNIKIEM

OPCJA II: Dołączasz sam/sama (ewentualnie z osobą towarzyszącą) na jacht z naszym zawodowym instruktorem/kapitanem (szczegóły o nim poniżej), na którym codziennie inna osoba z grupy będzie odpowiedzialna za prowadzenie tego jachtu oraz wszelkie sprawy organizacyjne (ale uczysz się / sprawdzasz nie tylko podczas swojego dnia! Czytaj do końca). Andrzej będzie natomiast „bezpiecznikiem”, doradcą, itd., a na koniec da Ci feedback (UWAGA – jest szczery do bólu, powie Ci tak o dobrych rzeczach jak i tych które warto poprawić, bez zbędnego owijania w bawełnę). Idea jest taka, że to TY jesteś jednak podczas swojego dnia Kapitanem i robisz wszystko tak jakby go nie było. Podejmujesz decyzje, martwisz się, stresujesz, analizujesz, zarządzasz grupą, logistyką, trasą, kontaktem z armatorem, spędzaniem czasu wolnego, organizacją życia na pokładzie, itd. itp. Andrzej będzie interweniował TYLKO I WYŁĄCZNIE jeżeli coś co zrobisz/zaplanujesz/wymyślisz zacznie zagrażać bezpieczeństwu (albo będzie kompletnie bez sensu ;-)). W trakcie dni, w których to nie Ty będziesz akurat „Kapitanem dnia” także będziesz podejmować te same decyzje ale „na sucho” (dostaniesz na to specjalne arkusze na notatki) i konsultować je na koniec dnia z Andrzejem podczas omówienia co można było zrobić i jak i dlaczego inaczej/lepiej tego dnia.

Dodatkowo, w OPCJI II, możesz też męczyć Andrzeja dowolną liczbą pytań w trakcie dnia. Mozesz pytać o wszystko co jest związane z żeglowaniem a nie tylko z aktualnie trwającym rejsem.

DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH

SPRAWDŹ OPINIE ABSOLWENTÓW naszych kursów: https://www.facebook.com/bluewaterclub/reviews/

INSTRUKTOR
(opiekun flotylli)

Andrzej vel "Jędras" - instruktor Blue Water Club

Andrzej vel „Jędras” – od ponad 15 lat zajmuje się żeglarstwem na pełen etat. Za rufą zostawił ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów kapitańskich na akwenach całego świata (m.in. Bałtyk, Morze Północne, Chorwacja, Grecja, Czarnogóra, Karaiby, Tajlandia, Seszele, Malezja, Polinezja itd.). Co roku spędza kilka miesięcy na wodzie. Instruktor manewrowania w ekstremalnych warunkach, instruktor na kursach dla skipperów zawodowych. Twórca autorskiej metodologii nauczania manewrów podnoszącej o 200% tempo przyswajania nowych umiejętności oraz kontrolę kursantów nad sytuacją. Organizator i koordynator (jako pracownik Blue Water Clubu) blisko tysiąca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata.

Kapitan Jachtowy, Kapitan Motorowodny, Instruktor Żeglarstwa PZŻ, Instruktor Żeglarstwa ISSA, Ratownik pierwszej pomocy EPS z elementami Advanced Life Support, wykładowca na autorskich webinarach żeglarskich BWC, Płetwonurek AOWD, Certyfikowany w Akademii Morskiej w Gdyni w zakresie kursów STCW`95, Oficer nawigacyjny na STS Fryderyk Chopin oraz STS Pogoria. Instruktor żeglowania na wielkich żaglowcach International Uppsala Universitet oraz kandydatów do Szkół pod żaglami.

Andrzej vel "Jędras" - instruktor Blue Water Club

KWŻ kursów: Andrzej vel „Jędras” – od ponad 15 lat zajmuje się żeglarstwem na pełen etat. Za rufą zostawił ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów kapitańskich na akwenach całego świata (m.in. Bałtyk, Morze Północne, Chorwacja, Grecja, Czarnogóra, Karaiby, Tajlandia, Seszele, Malezja, Polinezja itd.). Co roku spędza kilka miesięcy na wodzie. Instruktor manewrowania w ekstremalnych warunkach, instruktor na kursach dla skipperów zawodowych. Twórca autorskiej metodologii nauczania manewrów podnoszącej o 200% tempo przyswajania nowych umiejętności oraz kontrolę kursantów nad sytuacją. Organizator i koordynator (jako pracownik Blue Water Clubu) blisko tysiąca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata.

Kapitan Jachtowy, Kapitan Motorowodny, Instruktor Żeglarstwa PZŻ, Instruktor Żeglarstwa ISSA, Ratownik pierwszej pomocy EPS z elementami Advanced Life Support, wykładowca na autorskich webinarach żeglarskich BWC, Płetwonurek AOWD, Certyfikowany w Akademii Morskiej w Gdyni w zakresie kursów STCW`95, Oficer nawigacyjny na STS Fryderyk Chopin oraz STS Pogoria. Instruktor żeglowania na wielkich żaglowcach International Uppsala Universitet oraz kandydatów do Szkół pod żaglami.

TERMINY, CENY, ITP.

TERMINY:

  • Majówka 2025 (26.04-04.05.25) – Chorwacja
  • kolejne terminy i kraje w przygotowaniu

CENA:

Koszt udziału zależy od momentu dokonania rezerwacji. Progi cenowe (podobnie jak przy zakupie biletów lotniczych) zmieniają się w zależności od aktualnie sprzedanej liczby miejsc – im więcej jest już zapisanych osób, tym wyższa cena kolejnych miejsc.

I PRÓG CENOWY: 200 eur/jacht w OPCJI I lub 500 eur/os. w OPCJI II

II PRÓG CENOWY: 500 eur/jacht w OPCJI I lub 700 eur/os. w OPCJI II

III PRÓG CENOWY: 900 eur/jacht w OPCJI I lub 1000 eur/os. w OPCJI II

WAŻNE:

W OPCJI I sam wybierasz na jakim jachcie chcesz płynąć i opłacasz jego czarter oraz opłaty dodatkowe. Cena podana powyżej dotyczy dołączenia do naszej flotylli.

W OPCJI II, cena zwiera natomiast pobyta na jachcie wynajętym przez nas (jego czarter jest zawarty w cenie). Składkę burtową na paliwo, wyżywienie, opłaty postojowe, tourist tax, itd. pokrywamy według aktualnego zużycia, dzieląc je na liczbę załogantów. Będzie to jacht o długości 43-50 stóp (dokładny model będzie znany niebawem).

DOJAZD – autokar, samochód, samolot – do wyboru. Pomagamy to zorganizować (płatność oddzielnie we własnym zakresie).

REZERWACJA MIEJSCA

Aby dokonać rezerwacji wyślij do nas maila: info@bluewaterclub.pl

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW O TYM CO CIĘ CZEKA

Parkowanie obok katamaranu mimo, że jest tak wąsko? Da się.

HELL-WEEK-tu-sie-wciskamy

Trudne manewry w ciasnych wnękach między muringami? Jak najbardziej.

HELL-WEEK-troche-tu-ciasno-dzien-jak-co-dzien

Nauka wycinania lin i sieci zaplątanych w śrubę jachtu? Oczywiście (dla chętnych).

Skipeprs Hell Week

Parkowanie obok katamaranu mimo, że jest tak wąsko? Da się.

HELL-WEEK-tu-sie-wciskamy

Trudne manewry w ciasnych wnękach między muringami? Jak najbardziej.

HELL-WEEK-troche-tu-ciasno-dzien-jak-co-dzien

Nauka wycinania lin i sieci zaplątanych w śrubę jachtu? Oczywiście (dla chętnych). Uczymy także (w praktyce) bezpiecznego wchodzenia na maszt.

Skipeprs Hell Week

Zacieśniona cyrkulacja z wpychaniem się między inne jachty?
Dziesiątki razy dziennie. Także przy silnym bocznym wietrze (również przy 6-7 B).

Manewry-portowe-Skippers-Hell-Week-BWC

Zacieśniona cyrkulacja z wpychaniem się między inne jachty?
Dziesiątki razy dziennie. Także przy silnym bocznym wietrze (również przy 6-7 B).

Manewry-portowe-Skippers-Hell-Week-BWC

WAŻNE INFORMACJE O PROGRAMIE
naszych kursów i szkoleń żeglarskich

SPRAWDŹ TAKŻE INNE NASZE KURSY:

– legendarny kurs Skippers Hell Week (Level PRO, Level HARD oraz Level COMMERCIAL ENDORSEMENT)
– intensywny kurs Wirtuozi Katamaranów, Pogromcy Tropików (Level PRO oraz Level HARD)
– kurs Short-handed Skipper (żegluga oraz manewry portowe i kotwiczne solo lub w nielicznej/niedoświadczonej załodze)
– kurs manewrowania katamaranem CAT Master (Level Beginner)
– kurs Komandosi Żeglarskiej Medycyny (to dużo więcej niż zwykły kurs medyczny dla żeglarzy…)
– kursy na patent JSM i Voditelj Brodice
– warsztaty weekendowe DOCKING MASTER (stacjonarnie oraz online 100% interaktywnie)
– warsztaty weekendowe STORM RIDER (stacjonarnie oraz online 100% interaktywnie)
– webinary żeglarskie

W odróżnieniu od standardowych kursów żeglarskich oraz tzw. „manewrówek doszkalającyh”, „kursów skipperskich” itp., nie praktykujemy manewrów przy pustej kei (bez innych jachtów zacumowanych CIASNO po bokach miejsca naszego cumowania), ani w portach z dużą ilością miejsca NAPRZECIW pomostu, do którego cumujemy (jak np. w większości polskich portów oraz w niektórych marinach w Chorwacji zwłaszcza przy zewnętrznych kejach, pirsach typu T-head, itp.), nie ćwiczymy także podejścia do znacznie łatwiejszych pomostów z Y-bomami (nie mają wystających muringów ani kotwic na dziobach jachtów, nie generują ryzyka zaczepienia o relingi stojących obok jachtów naszymi odbijaczami lub relingami, zwłaszcza przy silnym bocznym wietrze, itd.). Do minimum ograniczamy także znacznie łatwiejsze cumowania longside. 

Zawsze gdy to możliwe, kursanci mogą śmiało ćwiczyć podejścia rufą między inne jachty i muringi, także „na milimetry” (patrz filmy poniżej).

Dodatkowo, na naszych kursach uczymy w praktyce, na wodzie (a nie na tablicy), w ciasnej marinie (a nie w zatoce, szerokim porcie miejskim, lub marinie, w której odległości do jachtów naprzeciw/po bokach są duże), często przy silnym bocznym wietrze (podczas Skippers Hell Week-u ćwiczymy także przy 6-7 B nie uciekając w inne, szersze części mariny), m.in.:

  • manewrów bez steru strumieniowego (specjalnie go nie używamy, gdyż nie każdy jacht czarterowy go posiada plus lubi się on popsuć w najmniej odpowiednim momencie a przy silnym wietrze i tak niewiele pomaga)
  • manewrów z symulacją awarii silnika, sterociągów, cięgien gazu i zmiany biegów
  • cumowania jachtu, na którym w ogóle nie działa silnik, pomiędzy inne jachty stojące przy kei z muringami (a nie tylko do kei longside) w sytuacji gdy nie można przy tej kei rzucać kotwicy
  • manewrów solo (bez pomocy załogi i obsługi portu) oraz z przeszkadzającą załogą (trudni delikwenci, dzieci i inne przypadki)

Liczba godzin manewrów portowych (nie mylić z traceniem czasu na pływanie między portami lub manewry pod żaglami/podejścia do boi itp. „zapychacze czasu” poza portem lub „ćwiczenia praktyczne” ale nie na wodzie lub nie cumowanie lub nie w porcie…): około 8-10h dziennie (2 razy więcej niż na innych kursach).

Liczba godzin wieczornych/nocnych wykładów: około 4-5 h dziennie (dotyczy Skippers Hell Week-u, w niektórych terminach część wykładów odbywa się wieczorami, część online). Na naszych kursach celowo nie robimy wykładów w trakcie dnia, gdyż zależy nam aby kursanci mogli maksymalnie wykorzystać czas na ćwiczenia praktyczne z manewrowania jachtem w marinie.

Na potrzeby naszych kursów opracowaliśmy także naszą autorską metodologię nauczania manewrów, różniącą się znacznie od każdego innego kursu. Dzięki innowacyjnemu i nietypowemu podejściu, udało na m się zwiększyć o ponad 200% tempo przyswajania nowych umiejętności przez kursantów (sprawdź opinie uczesników poniżej).

W odróżnieniu od standardowych kursów żeglarskich oraz tzw. „manewrówek doszkalającyh”, „kursów skipperskich” itp., nie praktykujemy manewrów przy pustej kei (bez innych jachtów zacumowanych CIASNO po bokach miejsca naszego cumowania), ani w portach z dużą ilością miejsca NAPRZECIW pomostu, do którego cumujemy (jak np. w większości polskich portów oraz w niektórych marinach w Chorwacji zwłaszcza przy zewnętrznych kejach, pirsach typu T-head, itp.), nie ćwiczymy także podejścia do znacznie łatwiejszych pomostów z Y-bomami (nie mają wystających muringów ani kotwic na dziobach jachtów, nie generują ryzyka zaczepienia o relingi stojących obok jachtów naszymi odbijaczami lub relingami, zwłaszcza przy silnym bocznym wietrze, itd.). Do minimum ograniczamy także znacznie łatwiejsze cumowania longside. 

Zawsze gdy to możliwe, kursanci mogą śmiało ćwiczyć podejścia rufą między inne jachty i muringi, także „na milimetry” (patrz filmy poniżej).

Dodatkowo, na naszych kursach uczymy w praktyce, na wodzie (a nie na tablicy), w ciasnej marinie (a nie w zatoce, szerokim porcie miejskim, lub marinie, w której odległości do jachtów naprzeciw/po bokach są duże), często przy silnym bocznym wietrze (podczas Skippers Hell Week-u ćwiczymy także przy 6-7 B nie uciekając w inne, szersze części mariny), m.in.:

  • manewrów bez steru strumieniowego (specjalnie go nie używamy, gdyż nie każdy jacht czarterowy go posiada plus lubi się on popsuć w najmniej odpowiednim momencie a przy silnym wietrze i tak niewiele pomaga)
  • manewrów z symulacją awarii silnika, sterociągów, cięgien gazu i zmiany biegów
  • cumowania jachtu, na którym w ogóle nie działa silnik, pomiędzy inne jachty stojące przy kei z muringami (a nie tylko do kei longside) w sytuacji gdy nie można przy tej kei rzucać kotwicy
  • manewrów solo (bez pomocy załogi i obsługi portu) oraz z przeszkadzającą załogą (trudni delikwenci, dzieci i inne przypadki)

Liczba godzin manewrów portowych (nie mylić z traceniem czasu na pływanie między portami lub manewry pod żaglami/podejścia do boi itp. „zapychacze czasu” poza portem lub „ćwiczenia praktyczne” ale nie na wodzie lub nie cumowanie lub nie w porcie…): około 8-10h dziennie (2 razy więcej niż na innych kursach).

Liczba godzin wieczornych/nocnych wykładów: około 4-5 h dziennie (dotyczy Skippers Hell Week-u, w niektórych terminach część wykładów odbywa się wieczorami, część online). Na naszych kursach celowo nie robimy wykładów w trakcie dnia, gdyż zależy nam aby kursanci mogli maksymalnie wykorzystać czas na ćwiczenia praktyczne z manewrowania jachtem w marinie.

Na potrzeby naszych kursów opracowaliśmy także naszą autorską metodologię nauczania manewrów, różniącą się znacznie od każdego innego kursu. Dzięki innowacyjnemu i nietypowemu podejściu, udało na m się zwiększyć o ponad 200% tempo przyswajania nowych umiejętności przez kursantów (sprawdź opinie uczesników poniżej).

DLACZEGO KWIECIEŃ I PAŹDZIERNIK
8 a nie 2-4 dni
oraz Chorwacja a nie Bałtyk

Wiosna i jesień w Chorwacji to terminy, w których wiatr o silne nawet 6-7 B nie jest bynajmniej rzadkością (także w marinie). Jako że zależy nam na tym, aby kursanci mogli uczyć się manewrów w trudnych warunkach (a potem radzić sobie na własnych rejsach w każdej sytuacji), terminy te wybraliśmy dla Was nieprzypadkowo. Z tego samego powodu nie organizujemy kursów w Chorwacji w maju ani we wrześniu.

Celowo zdecydowaliśmy się także na chorwackie, a nie bałtyckie mariny, gdyż jest w nich znacznie mniej miejsca a sposób cumowania (rufą do nabrzeża używając muringów), wymusza znacznie większą precyzję, niż w portach gdzie cumuje się longside lub między Y-bomy.

Dlaczego aż 8 dni? Bo mówimy o naprawdę trudnych manewrach (a ich nauka + nabieranie wprawy trwają, chcemy ich Was nauczyć a nie tylko je „pokazać”) oraz chcemy zwiększyć statystyczną szansę na to, że podczas kursu będzie sporo bardzo wietrznych dni (nawet wiosną i jesienią bywa bowiem, że wieje czasem mniej a czasem bardziej). W przypadku 2-4 dniowych kursów, istnieje więc znacznie większe ryzyko, że wiatrznych dni będzie za mało. Chcemy zatem zaoszczędzić naszym kursantom straty czasuu, pieniędzy i niepotrzebnej wrustracji (choć oczywiście nad pogodą nikt nie ma pełnej kontroli).

DLACZEGO KWIECIEŃ I PAŹDZIERNIK
8 a nie 2-4 dni
oraz Chorwacja a nie Bałtyk

Wiosna i jesień w Chorwacji to terminy, w których wiatr o silne nawet 6-7 B nie jest bynajmniej rzadkością (także w marinie). Jako że zależy nam na tym, aby kursanci mogli uczyć się manewrów w trudnych warunkach (a potem radzić sobie na własnych rejsach w każdej sytuacji), terminy te wybraliśmy dla Was nieprzypadkowo. Z tego samego powodu nie organizujemy kursów w Chorwacji w maju ani we wrześniu.

Celowo zdecydowaliśmy się także na chorwackie, a nie bałtyckie mariny, gdyż jest w nich znacznie mniej miejsca a sposób cumowania (rufą do nabrzeża używając muringów), wymusza znacznie większą precyzję, niż w portach gdzie cumuje się longside lub między Y-bomy.

Dlaczego aż 8 dni? Bo mówimy o naprawdę trudnych manewrach (a ich nauka + nabieranie wprawy trwają, chcemy ich Was nauczyć a nie tylko je „pokazać”) oraz chcemy zwiększyć statystyczną szansę na to, że podczas kursu będzie sporo bardzo wietrznych dni (nawet wiosną i jesienią bywa bowiem, że wieje czasem mniej a czasem bardziej). W przypadku 2-4 dniowych kursów, istnieje więc znacznie większe ryzyko, że wiatrznych dni będzie za mało. Chcemy zatem zaoszczędzić naszym kursantom straty czasuu, pieniędzy i niepotrzebnej wrustracji (choć oczywiście nad pogodą nikt nie ma pełnej kontroli).

Skippers Hell Week kurs żeglarski
Skippers Hell Week kurs żeglarski

KURSY ŻEGLARSKIE BEZ MYDLENIA OCZU I OBIETNIC BEZ POKRYCIA

    Można na "własnej skórze" doświadczyć schodzenia z muringów, problemów z kotwicą, zasymulować brak steru czy silnika. Po kursie miejsca, które wcześniej były niewyobrażalne do manewrowania nagle stają się "ogromnym" parkingiem z mnóstwem miejsca. Blok wykładów pozwala ustrukturyzować praktyczną wiedzę nabytą w ciągu dnia, przeanalizować błędy i manewry oraz porusza wiele aspektów współpracy z załogą, firmą czarterową, których znajomość może znacznie ułatwić życie skipperowi. Zdecydowanie polceam.
October 30, 2018
    Byłem na Skipper's Hell Week. Polecam! Mieliśmy możliwość wykonywania pod okiem Andrzeja manewrów ciasnego parkowania przy silnym wietrze, czego wcześniej bym się w życiu nie odważył na wyczarterowanym przez siebie jachcie. Komfort psychiczny, że w razie usterki nie ponosisz odpowiedzialności - bezcenny 🙂
October 29, 2018
    Świetny wyjazd, niezliczona ilość ćwiczeń praktycznych w ciasnej marinie, a do tego wykłady teoretyczne nie tylko z żeglarstwa ale także np. z psychologicznych aspektów współpracy z załogą. W trakcie zajęć teoretycznych wykładowca omówił z nami także dużą porcję rzeczywistych trudnych ze względu na warunki manewrów z którymi musiał się spotkać. Forma burzy mózgów w trakcie ich omawiania daje uczestnikom możliwość popełniania błędów bez niszczenia jachtu... 🙂 Zdecydowanie polecam ten rejs każdemu kto chciał by poszerzyć swoją wiedzę w szeroko pojętym zakresie Skipperskim.
April 20, 2018
    Można na "własnej skórze" doświadczyć schodzenia z muringów, problemów z kotwicą, zasymulować brak steru czy silnika. Po kursie miejsca, które wcześniej były niewyobrażalne do manewrowania nagle stają się "ogromnym" parkingiem z mnóstwem miejsca. Blok wykładów pozwala ustrukturyzować praktyczną wiedzę nabytą w ciągu dnia, przeanalizować błędy i manewry oraz porusza wiele aspektów współpracy z załogą, firmą czarterową, których znajomość może znacznie ułatwić życie skipperowi. Zdecydowanie polceam.
October 30, 2018
    Byłem na Skipper's Hell Week. Polecam! Mieliśmy możliwość wykonywania pod okiem Andrzeja manewrów ciasnego parkowania przy silnym wietrze, czego wcześniej bym się w życiu nie odważył na wyczarterowanym przez siebie jachcie. Komfort psychiczny, że w razie usterki nie ponosisz odpowiedzialności - bezcenny 🙂
October 29, 2018
    Świetny wyjazd, niezliczona ilość ćwiczeń praktycznych w ciasnej marinie, a do tego wykłady teoretyczne nie tylko z żeglarstwa ale także np. z psychologicznych aspektów współpracy z załogą. W trakcie zajęć teoretycznych wykładowca omówił z nami także dużą porcję rzeczywistych trudnych ze względu na warunki manewrów z którymi musiał się spotkać. Forma burzy mózgów w trakcie ich omawiania daje uczestnikom możliwość popełniania błędów bez niszczenia jachtu... 🙂 Zdecydowanie polecam ten rejs każdemu kto chciał by poszerzyć swoją wiedzę w szeroko pojętym zakresie Skipperskim.
April 20, 2018
Opinie o Akademii Skipperów - Skippers HELL WEEK Blue Water Clubu
Opinie o Akademii Skipperów - Skippers HELL WEEK Blue Water Clubu

Źródło: Facebook Messenger, Sebastian – Skippers HELL WEEK październik 2018
(konwersacja z instruktorem po kursie na skippera)

SPRAWDŹ TAKŻE NASZE WEBINARY SZKOLENIOWE

Poza typowymi kursami i szkoleniami weekendowymi, organizujemy także co jakiś czas żeglarskie webinary zarówno dla rekreacyjnych jak i komercyjnych skipperów. Szczegóły na ich temat znajdziesz klikając w przycisk poniżej.

Poza typowymi kursami i szkoleniami weekendowymi, organizujemy także co jakiś czas żeglarskie webinary zarówno dla rekreacyjnych jak i komercyjnych skipperów. Szczegóły na ich temat znajdziesz klikając w przycisk poniżej.

Przykładowy webinar
(nagranie całości a nie tylko fragmentów)

Blue Water Club

POZNAJMY SIĘ

Nagrody i wyróżnienia

Laur Konsumenta za rejsy morskie

Gwarancja stysfakcji

94%

uczestników ocenia nas co najmniej na 5/6
(dane z badań ankietowych za lata 2008-2014)

Dzień Dobry TVN

Opowieści o rejsach morskich pod żaglami

Rozmowy z Blue Water Club-em

Wspieramy Pajacyka

1 rejs - 1 obiad (akcja Pajacyk)

1 UCZESTNIK = 1 OBIAD
od każdego zakupionego przez Was miejsca na naszym rejsie lub kursie przekazujemy część wpłaty na zakup obiadu dla potrzebującego dziecka

Rejsy i kursy przyjazne środowisku

Rejsy przyjazne środowisku

OCENY UCZESTNIKÓW

Opinie uczestników rejów morskich Blue Water Clubu
Oceny klientów rejów morskich Blue Water Clubu

AKTUALNOŚCI NA TEMAT
rejsów i kursów żeglarskich
oraz czarterów jachtów

Facebook logo
Instagram logo